Blond, bibbers en Bryce

6 mei 2018 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Lekker wakker worden in moab, ontbijtje (thijs weet nog steeds niet waar de lepels liggen) en klaar maken voor vertrek. Er staat een lange rit op voor vandaag! Alles loopt gesmeerd, ik ruim de camper op en de mannen vullen alles bij.
Tess gaat nog een ijsje halen voor onderweg en Evert gaat nog wat achterlaten. Als ik klaar ben stap ik in om hun vooraan op te pikken. Halverwege de camping denk ik wat hangt daar nou naast de camper?? Het snoer?? Ik ben weg gereden terwijl we nog aan het stroom vast zaten😯😯 gelukkig hebben we geen schade..

In noordelijke richting naar de interstate, maar al gauw besluiten we toch binnendoor te rijden. Ik wil graag de highway 12 rijden dus we gaan ervoor. Een mooie route waarbij we al snel boven de sneeuwgrens komen. In het gezellige plaatsje torrey stoppen we voor de lunch, we parkeren net achter een sheriff die langs de weg staat. Na een goede lunch staat de sheriff er nog steeds.. als we langs rijden blijkt er een pop in de wagen te zitten; geweldig!!

Evert doorstaat doodsangsten op de top van een bergkam, aan beide kanten ravijn.
Als we wisselen wordt de weg eenvoudiger. Ik heb weer mazzel.
We verblijven op Ruby's inn, een mega complex met hotel en campground, vlakbij de entree van het park. We lopen wat rond en als wij het eten gaan maken gaan de kids nog even zwemmen.
Langzaam koelt het af, maar hier bij het kampvuur is het goed te doen!!

1. Corinne:
    7 mei 2018
    Oh wat een mooie reis maken jullie toch! Echt leuk i volgende keer ik ook mee Xxxx
  2. Bianca van Niekerk:
    7 mei 2018
    Maak aub wat foto's van de camper en de inrichting vind ik leuk, ik reis in gedachten met jullie mee, liefs 😘😘😘
  3. Nelly Lomeijer:
    8 mei 2018
    Opnieuw een spannende reis , wat een geluk dat je het snoer zag . En vreselijk langs de ravijnen .brrr eng . Op naar het volgende verhaal xxxx😘