Los Angeles - city of angels

12 mei 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we een dagje naar de Universal Studio's geweest.
Een super park met een mooi, realistisch Harry Potter gedeelte, mooie 3D simulaties, shows en een tramtour langs de studio's & sets.
Een dagje pretpark is altijd vermoeiend (vandaar dat er gisteren even geen blogje was) Het park was open van 9.00 tot 19.00 en in die tijd hebben we alles gedaan wat we wilden.
Laat op de avond een thais eettentje ingedoken, dicht bij ons hotel.

Vandaag op pad voor verdere ontdekking van LA.
We begonnen bij de griffith observatory waar we een mooi uitzicht hadden over de stad.
Het klimmen was de moeite waard, de warme chocomel niet..
Daarna rijden we naar de city, waar we in de grand central marker lunchen. Geweldige foodmarket waar we allemaal iets kunnen nemen wat we lekker vinden.

In de middag gaat het zonnetje een beetje schijnen en gaan we naar Venice beach. Wat gezellig is het daar. We zijn blij dat we een parkeerplek vinden waar we 1 uur mogen staan voor 10 dollar, als we bij het strand komen blijkt er een hele grote parkeerplaats te zijn voor 9 dollar de hele dag.
We lopen langs het strand, pootje baden, muscle beach en het skatepark. Langs de winkeltjes lopen we terug. Volgende bestemming is Santa Monica. De pier op!
Het is mega druk, de kids worden beetje vervelend... (misschien hadden we toch gewoon in venice moeten blijven..)
We zien een zeeleeuw, vissers en vele optredens.
Bij bubba shrimp is een wachttijd van meer dan een uur, dus we besluiten richting hotel te gaan. Onderweg terug rijden we langs een buffet restaurant, dat wilde Thijs graag omdat daar meestal wel sushi bij te vinden is! Ons laatste maal in LA in een vreetschuur🤣🤣
Maar wel lekker!!

De koffers zijn bijna ingepakt. Morgen vliegen we weer terug naar ons eigen kikkerlandje.
Fijn om weer thuis te zijn bij onze familie & vrienden (onze trouwe volgers!!)
Ik ben blij dat ik deze reis met mijn geliefden heb kunnen maken en vond het leuk om dat op deze manier met jullie te delen!!

Bedankt voor de leuke reacties allemaal en (hopelijk) tot snel.

XXX

1. Erica:
    13 mei 2018
    Super Tien ! Heerlijk om een beetje mee te reizen met jullie ! Goede terug vlucht X
  2. Rebecca Kramer:
    Hele goeie vlucht terug.
  3. Ingrid:
    13 mei 2018
    Goede vlucht terug en gauw n exen date plannen om live de verhalen nog n keer te horen! X
  4. Tessa:
    13 mei 2018
    Was genieten keek steeds uit naar jullie reisverslag. Wat ik dan wel eens hardop voorlas, en hier smakelijk werd gelachen omdat we het iemand al hoorde zeggen of zagen gebeuren🤣🤣🔌. Fijne terugreis en tot morgen 💋de buurtjes.
  5. Bianca:
    13 mei 2018
    Ik vond het geweldig om jullie belevenissen mee te mogen beleven. Erg leuke. Fijne terugvlucht.
  6. René van 't Hoff:
    13 mei 2018
    Ik heb jullie met een glimlach gevolgd Martine. Wat een prachtige verhalen en erg beeldend. Alsof ik er zelf bij was 😉
  7. Torill:
    Leuke belevenissen weer. Goede vlucht naar huis 😎
  8. Maria:
    13 mei 2018
    Ik vond het geweldig om allemaal te lezen wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad en wat leuk dat we mochten meegenieten.
  9. Corinne:
    13 mei 2018
    Zo zit het er al weer op wat is dat snel gegaan en wat hebben jullie een hoop gezien en gedaan. Je miste mij zeker he dat je Thais ging eten mhuahaha. Nou ik heb genoten van jullie avonturen en ik wens jullie een goede terugreis. Hele dikke kus en ik hoop dat voor thijs de jetlag en 't tijdsverschil meezal vallen. Kussss Xxxx
  10. Ton.p:
    13 mei 2018
    Leuke berichten van een mooi avontuur met het hele gezin. Fijne trip terug,en ik zie eef wel weer op de werkvloer verschijnen:-)
  11. Martine:
    Op naar POLLEWOP!!!
  12. Bianca van Niekerk:
    13 mei 2018
    Bedankt voor het meegenieten van jullie avontuur, heerlijk beschreven martine, veilige terug reis en tot gauw, dikke kus 😘😘😘