Toeval bestaat

1 mei 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Langzaam aan beginnen we ons campertje steeds beter kennen.
Na een eenvoudig ontbijtje pakken we de camper in, het zonnetje schijnt, we legen de wc opvang, vullen de watertank vol en gaan op weg.

In flagstaff is een walmart, we hebben een uitgebreide routebeschrijving gemaakt dus dat komt goed! Waar ons vriendinnetje Mirjam ons voor waarschuwde gebeurde...
Walmart is groot, ze hebben veel, maar niet alles. we missen vers producten (lekker stukje fruit, groente, vlees en brood. duss... gelukkig zit er ook een basah waar we wel onze versprodukten vinden. 4 uur later zijn we klaar!! dat is wel inclusief lunch!!

Ik ga rijden en rijd gelijk fout, de volgende uitweg die we nog hebben blijkt afgesloten dus we rijden via een flinke omweg richting de Grand Canyon.
Rond een uur of 4 kopen we onze jaarpas voor alle Nationale parken in de USA en gaan op advies van de dame van het loket direct bij het 1e uitzichtpunt eraf voor onze 1e kennismaking met de canyon der canyons.
Eerste stop is het toilet en je raadt het nooit....
Daar zien we Gijs, aan de andere kant van de wereld komen we gewoon familie Bevaart uit Heenvliet tegen!! Toeval?? Als we het advies van Mirjam hadden opgevolgd had dit nooit gebeurd, als we niet verkeerd gereden hadden ook niet. Gezellig.. we gaan met zijn allen naar de uitkijktoren en nemen foto's van en met elkaar. Na meer dan een uur nemen we weer afscheid en wordt het echt tijd om onze camping op te zoeken!

Ik hoop dat ons plekje nog vrij is, maar dat blijkt geen probleem. Het is hier geweldig!!
Het is wel al laat, het wordt bijna donker. We gaan op zoek naar vuur, want we zijn hier ineens back to basic, geen licht, stroom, alleen heel veel dennenappels, herten (we zagen zelfs een coyote) en een eigen haard. We roosteren brood en worstjes, een stuk steak en genieten van een stukje watermeloen. We GENIETEN.
In overleg besluiten we om de helicopter tour te laten voor wat het is... ik kon niet meer bellen om te herbevestigen en we willen eigenlijk ook morgen nog genieten van deze toffe camping. Een helicoptertour vanuit Las Vegas is ook nog een optie..

In het hele gebied geen WiFi, en op dit moment zit ik alweer bij Lake powell er is vandaag nog heel veel gebeurd, maar dat post ik morgen weer!!
xx

1. Corinne:
    2 mei 2018
    Nou ja zeg dat is idd een toeval!! Super leuk hoor. Zo zie je maar dat de wereld best klein is. Nou hier is het voor t eerst sinds lange tijd aan het regenen, heerlijk. Eindelijk wat afkoeling. Nou jullie zometeen slapen en hier begint weer een nieuwe dag. Dikke kus voor allemaal xxxxxxxxxx
  2. Debby brokling:
    2 mei 2018
    Dat is inderdaad toeval.... geweldig. Veel plezier maar weer😄😄
  3. Mirjam en Erik:
    2 mei 2018
    Geweldig dat jullie zo aan het genieten zijn ❤
  4. Maria:
    2 mei 2018
    Als je een mega walmart opzoekt hebben ze wel alle vers producten hoor leuk verhaal weer ben fan lol
  5. Bianca:
    2 mei 2018
    Hahaha is toch bizar zo'n groot gebied én kom je gewoon fam.bevaart tegen.....veel plezier nog van jullie mooie reis...
  6. Marianca Baumann:
    2 mei 2018
    Oh geweldig zeg! Ik voel t genieten😍xxx
  7. Ton.p:
    2 mei 2018
    Dat is iid bizar dat je bevaart tegenkomt zeg,kans 1 op.... fijn avontuur verder.
  8. Nelly:
    2 mei 2018
    Als ik wakker word gelijk jullie verhaal lezen , heerlijk zo’n ontmoeting en gezelligheid .xxx😘
  9. Ria beinema:
    2 mei 2018
    Fijn dat jullie zo genieten ik kijk iedere dag naar je berichtje uit.nu nog wat mooie foto,s.dikke kus van je mams.
  10. Sandra:
    2 mei 2018
    Leuk zeg. Heel veel plezier op jullie verdere reis.
  11. Nanda Van Loo:
    2 mei 2018
    Zeker toeval in zo'n enorm land.
    Geniet lekker verder.
  12. Freek:
    Tof..
  13. Ingrid:
    2 mei 2018
    Jammer hoor, geen helikopter vlucht 😏
  14. Tessa:
    O geweldig😂😂dat was waarschijnlijk Dorpseaantrekkingskracht😋😂😂😂👍🏻