Zion, promised land

7 mei 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Het was koud vanacht,❄ we hebben slecht geslapen. En we hadden ons voorgenomen om op tijd wakker te worden, nog iets van bryce te genieten en ook nog tijd in zion te hebben! Dus..vroeg op pad. We gaan de mossy cave trail wandelen!
Een leuke, niet te lange wandelen langs een stromende beek, die eindigt bij een waterval.
Al wandelend warmen we goed op. Een leuke tocht waarbij we ook nog een goede indruk van bryce opdoen.😁

Het is niet zover rijden naar Zion en de landschappen variëren weer enorm. Evert is blij om eens wat weilanden, kabbelend beekje en bomen te zien. Ik houd echt wel van het ruigere rotslandschap!🏞
We rijden Zion in via de West ingang. We gaan door een lange tunnel en genieten ook weer van dit prachtige park. Via het zuiden rijden we er weer uit en onze camping ligt hier net buiten, in Springdale. Het is nog vroeg, na ons aankomst biertje besluiten we wat te gaan doen. We zijn er inmiddels wel achter dat de kids de prachtige natuur van dit land nog niet zo weten te waarderen dus we besluiten ons maar bij hun in het zwembad te vergezellen. (Gelukkig dat we onderweg hier naartoe door het park reden)

Het is heet dus we blijven lekker bij het zwembad. 🏊‍♀️ Na de bbq worden er nog wat stenen bij de rivier gegooid en is het tijd om in te pakken. We halen nog een lekker ijsje in het gezellige plaatsje en genieten van onze laatste avond op de camping.⛺
Ons avontuur is nog niet voorbij, maar ons camper avontuur wel bijna en dat doet best wel een beetje pijn in mijn hart.
🌄
See you in Vegas!!

1. Corinne:
    See you in Vegas? Whoehoe gaaf het houdt nog niet op. Dikke kus Xxxx
  2. Mirjam en Erik:
    8 mei 2018
    Mooi camperavontuur! Maar de kids zullen wel blij zijn dat ze na al die natuur weer in de bewoonde wereld komen. Veel plezier in die gekke stad, viva las Vegas 😄!
  3. Rebecca Kramer:
    8 mei 2018
    Super om te lezen allemaal
  4. Nelly Lomeijer:
    8 mei 2018
    Heerlijk na zo’n reis lekker in het zwembad.veel plezier in Las Vegas xxxx
  5. Marianca Baumann:
    8 mei 2018
    Haha die kids , ben benieuwd wat ze van Vegas vinden😉