Back in Valencia

20 juli 2022 - Valencia, Spanje

Back in Valencia!
Vanochtend bij het ontbijt hadden we er ineens een paar huisdieren bij! Gelukkig hadden we genoeg eten en hebben we mams en haar kitten goed verwend.
Omdat we tot 12.00 kunnen uitchecken en we om 16.00 weer kunnen inchecken besluiten we om, in plaats van de snelweg, de kustroute te nemen. Handdoeken bovenop de koffers zodat we een stop kunnen maken aan het strand!
Via Cullera rijden we richting de kust; Het is een behoorlijke slingerweg door de bergen. Tess misselijk, wij genietend van de omgeving. De letters (CULLERA) in de bergen is volgens Thijs een soort "ali express Hollywood"

Als we iets meer dan een uurtje hebben gereden slaan we af, er staat een aardig (warm) windje dus er zijn wat golven! We spelen een uurtje in de zee, eten wat nootjes en rijden verder richting Valencia. We besluiten de kinderen te verrassen met een lunch bij de grote gele M.
Ook bij ons is het niet altijd zonnegeur en maneschijn? En de gemoederen lopen wat op.. een ruzietje die ook weer snel is opgelost.

Het hotel ligt buiten het centrum, maar is weer prachtig na al die basic overnachtingen, de oude kaasgeur in de caravan en de muggenplaag rond schemer.
We nemen een duik in het 65+ verwarmde zwembad en rusten wat op de kamer. Een heerlijke douche en in onze mooie kleertjes gaan we eten bij de Chinees op de hoek van de straat. Eef heeft een leuke bar gevonden op 22 minuutjes lopen. Dat is op zich best te doen, maar met de heuveltjes en een temperatuur van 34 graden om 22.00 's avonds nog best pittig. Die douche is totaal overbodig geweest. Het zweet gutst aan alle kanten uit mijn lijf.. en de bar is niet open...

Na een biertje op een terras bij een tapasbar wandelen we terug. Het is een verademing om nu in een gekoelde kamer op een heerlijk, breed kingsize bed te liggen en terug te kijken op weer een fijne dag!
Morgen naar Ibiza❤️