Ibiza

21 juli 2022 - Ibiza, Spanje

Yeah, we are going to Ibiza...
Nog nooit geweest, vele mensen gingen ons voor, nu gaan wij het zelf ervaren!
Om 8.00 afgesproken voor het ontbijt, alles weer netjes ingepakt voor de vlucht. Een goed hotel, een goed ontbijt. Tanken in een straal van 10 km. van het autoverhuurverblijf en dan met de transfer naar de luchthaven. We worden ergens op een p5 gedropt, maar alles zit mee en we zijn al op Valencia airport voordat de incheckbalie open gaat.
Lekker relaxen op een loungebank totdat we mogen boarden. Nog nooit eerder met vueling gevlogen, maar dat gaat perfect! We stijgen op en pellen wat pistache nootjes om dat mondkapje niet de hele vlucht te moeten dragen, voor we het weten heeft de piloot de landing alweer ingezet.
Ibiza airport, op zoek naar ons autoverhuurbedrijf! Dit keer krijgen we een geweldige jeep mee!
We rijden richting camping en stoppen onderweg voor wat boodschappen/lunch.
Na al dat Spaans merken we al snel dat hier veel meer Nederlanders om ons heen zijn; pas op wat je zegt!!
Aan op de camping, ons hutje is een oude bekende, we kleden ons om, om nog even een duik te gaan nemen! We voelen de Ibiza vibes door ons aderen stromen. Het is hier zo leuk!! Op een terrasje van een loungeclub drinken we onze cocktail & biertje en eten we een hapje! Tess en ik taaien iets eerder af om lekker te gaan douchen en op te tutten. We gaan naar de campingbar voor een drankje en de mannen sluiten bij ons aan.
Het is zo  anders dan de afgelopen dagen. Thijs & Tess vinden gelijk aansluiting bij een groep jongeren en ook wij drinken een drankje met wat Nederlanders.
Er is vanavond een oude hippie die "guilty pleasures" draait en we mogen zelf plaatjes aanvragen.
Het lijkt wel of heel de camping los gaat, we dansen en drinken en genieten! Ibiza vibes ik voel ze!!

Zit nu op ons terrasje, de kinderen zijn nog met een groepje naar het strand. Ik hoor de golven van de zee en denk dat dit een goede afsluiter is van onze vakantie!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl