Laatste bestemming: Los Angeles

10 mei 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen, vlot ingepakt.
We verlaten Las Vegas, nadat we hebben uitgecheckt terwijl er in het casino nog steeds bierdrinkende en rokende gokkers bezig zijn. We krijgen van de vriendelijke meneer nog 2 pakken (gebruikte) casino kaartspelen mee... leuk die kaarten (er zitten alleen geen jokers bij🤔.maar Nadat onze camper was ingeleverd is het pesten ook op een laag pitje komen te staan.

Als we de stad uit zijn stoppen we bij een tankstation om wat te ontbijten. Een hotdog kost hier 1,50, 2 bruine boterhammen met een pak kipfilet 6,00. Niet raar dat die Amerikanen allemaal zo dik zijn...

We rijden lekker door, in Barstow stoppen we als eerst bij een Dollartree, Tess haar wens! Een veredelde action, maar uiteraard weten de kinderen hier wel wat leuke, lekkere dingen vandaan te halen. Het route 66 museum blijkt alleen in het weekend open te zijn. Maar we vinden nog wel wat antiek winkeltjes waar Evert graag snuffelt. Hij vindt geen oude zippo..

Als we in de buurt van (greater) LA komen lunchen we (voor het eerst deze vakantie) bij de grote gele M. Hier hebben ze ook "dollar knallers
Het is druk op de hoofdwegen rond LA en om half 5 zijn we bij ons hotel in Hollywood.
Niet het 5***** hotel waar Thijs op had gehoopt maar prima genoeg voor de komende dagen. (We hebben Wi-Fi!!)
Na ons welkomst biertje gaan we wandelen richting de Walk of Fame. Sterren zat!
En ja hoor, ook echte sterren😁 Er is een première van de nieuwste Star Wars film en we spotten de hoofdrol spelers!! (Ik ben geen star wars fan dus mij kunnen ze alles wijsmaken, maar ik heb wel 2 fans bij me dus ik geloof alles.

Op de boulevard is het druk & gezellig. We zien weer enorm veel rare mensen, verklede mensen, zwervers, wiet rokende mensen en toeristen. We kijken ons ogen uit.
In een leuk tentje eten we een Mexicaanse maaltijd en lopen het eind weer terug.
Los Angeles, weer heel anders dan Las Vegas; Om de kids nog 1x goed te verwennen hebben we net kaartjes voor de universal studio's geboekt.
Welterusten. X

1. Nelly Lomeijer:
    11 mei 2018
    Hoi Allemaal,weer een leuk verhaal en foto´s .
    Nog een paar fijne mooie dagen in LA .xxx
  2. Ria beinema:
    11 mei 2018
    Leuk verhaal weer. Zit er bijna weer op.Best snel gegaan he.Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.nog veel plezier de laatste dagen.xxx
  3. Corinne:
    13 mei 2018
    Wat ziet ik nu? Thijs met blote billen dames hihi Xxxx