What happend in Vegas:

9 mei 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Een fijne koele kamer, heerlijk geslapen. Na een kop koffie en een bad, gaan we op stap.
Eerste doel : een brunch in de cheesecake factory! Deze zit in het ceasar hotel waar ook een mega shopping centrum zit. Prachtig hotel met een mooie Atlantis show die we nog even meepikken. Na onze brunch brengen we een bezoek aan the Venetian, bekend om zijn zingende gondeliers. Tess besluit dat ze toch liever naar madam tussaud in Amsterdam gaat...

We lopen terug naar ons hotel om de auto te pakken. Eerste doel is een foto met het bekende Vegas bord. In de rij, in de warme zon...de kids willen graag de koele auto weer in!
Daarna gaan we op zoek naar (1 van de vele) elvis chapel, waar ik jaren geleden was met mijn werk, omdat daar zo'n leuk winkeltje voor Evert naast zat. Maar dat blijkt al snel onbegonnen werk...
Een andere wens van de mannen was schieten, en dat hebben ze gedaan! Met vol automatische wapens stonden ze als echte soldaten te schieten op hun target. Ondanks dat Thijs z'n schouder blauw zag van de terugslag en Evert niet zo goed kon mikken als zijn zoon hadden zij een ervaring voor het leven😀

Terug in het hotel, tijd voor een plonsje en de avond gingen we doorbrengen in fremont (het oude centrum van Las vegas) Hier is alles en iedereen nog gekker..
Eerst aten we een hapje in het fremont hotel, daarna gingen we naar de haaien kijken in het golden nugget hotel en gewoon wandelen door Fremont was al een belevenis op zich.
Tess heeft heel veel medelijden met de bedelaars, ze was in tranen toen ze geld gaf aan een oud vrouwtje die haar alle zegeningen gaf en Thijs was meer onder de indruk van de bijna geheel ontklede dames die maar met hem op de foto willen. Toen een dronken Amerikaan zei dat hij het gewoon moest doen & dat je met zo'n post op je insta account wel heel veel likes vergaard trok hij de stoute schoenen aan!!
Waar we (ook) voor kwamen - met de zipline door het winkelcentrum- lukte helaas niet..vol tot 1.00 's nachts...dat werd een beetje te gek..

Terug in het hotel gingen de kids naar de kamer en hebben Eef & ik een gokje gewaagd, We blijven niet langer dan gepland in Amerika maar we zijn gelukkig in de liefde❤

1. Rebecca Kramer:
    10 mei 2018
    Jouw verhalen zijn ondertussen mijn ochtend kranten 😂😂😂 leuk om te lezen hoor.
  2. Marianca Baumann:
    10 mei 2018
    Whaha geweldig weer! Gaaf hoor! En nu op naar LA?
  3. Corinne:
    10 mei 2018
    Heerlijk weer een verhaal, vandaag twee op 1 dag voor mij. Dikke kus. Jullie hebben een super toffe reis!!
  4. Tessa:
    Gieren die Thijs😜😂😂👍🏻💪
  5. Debby brokling:
    10 mei 2018
    Ook weer met plezier gelezen
  6. Nelly Lomeijer:
    Super Martine ,ik geniet ervan .xxx
  7. Jurgen:
    11 mei 2018
    Leuk om mee te lezen, nog veel plezier!