Is this what they call a jetlag

28 april 2018 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

We zijn er! Amerika 🇺🇸,.Arizona, Phoenix, Drury inn airport hotel.
Het is op dit moment 02.15 (am) en ik ben klaar wakker.

Gisteren een lange dag. Om 06.00 stond onze lieve vriend Eric voor de deur & om 10.15 vetrok ons vliegtuig naar Detroit. Delta Airlines, goede stoelen, heerlijk eten & hapjes (in overvloed) maar wel enigzins gedateerde stewardessen😯
8,5 uur vliegen was voor Thijs niet.zo erg, 4 films en je bent er! Rugklachten van Evert vielen ook mee na 2 pilletjes, alleen Tess had na een paar uur ZO'N behoefte aan frisse lucht en wilde ZO graag huppelen!!

Terug in de tijd.. Vanaf Detroit was het ongeveer nog 3,5 uur vliegen.
Een domestic is anders dan IC, ineens moesten we voor ons eten betalen..
Aankomst tijd Phoenix: 02.00 (Rotterdam tijd) 17.00 in.de USA.
We gaan nog even.door hoor: aanpassen aan het land is het beste wat je kunt doen.
De.kinderen vonden het wachten op de shuttle niet meer zo leuk.. en het was veel te heet voor die lange broek en truien die wij aanhadden.

Maar het hotel maakte alles weer goed. Ze hadden voor ons gekookt en we konden al die Delta Airlines stoffigheid van ons afspoelen in het zwembad.
Er staat zelfs een popcorn machine waar je gratis mag scheppen #dat kan niet meer stuk voor onze kids!!
We doken lekker vroeg ons bedje, iedereen was op na 27 uur reizen..

Ik denk dat ik ook nog maar even ga proberen wat te slapen. XX