"Wild" river rafting

5 mei 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Lekker geslapen, voor het eerst deze vakantie pas tegen achten wakker😁 en het kan vandaag! De zon schijnt, het wordt warm ☀️. Na een lekker ontbijtje maken we ons op voor de boottocht. We melden ons bij het kantoor en krijgen allerlei instructies mee.
Reddingsvesten mogen niet uit, smeer je goed in & luister altijd naar je gids!

Met een bus 🚍worden we naar het vertrekpunt gebracht. Ondanks dat we niet met de chauffeur mogen praten, vertelt hij van alles over de omgeving en blijkt al snel dat we een gezellige groep hebben.
Bij het beginpunt worden we in groepjes verdeeld en gaan we aan boord bij landon, onze leuke gids.
Het wilde blijkt reuze mee te vallen, we dobberen een beetje rond en af en toe moeten we een stroomversnelling door. Onze 4 meevaarders (all americans) varen ook een stukje en Thijs en Tess proberen het ook!🚣‍♂️🚣‍♀️
Om er toch een beetje spanning in te bouwen (of Landon kon echt niet sturen) komen we terecht op een rots. De boot staat scheef en we zitten vast.. Met man en macht wiebelen we mee om de boot weer recht in het water te krijgen. Op dat moment voel ik wel een beetje angst om om te slaan.. maar alles komt goed!! En het is een hele geruststelling om te zien dat de andere 2 gidsen direct te water zijn gegaan met drijfmiddelen om ons te komen redden!! Na een overweldigende lunch dobberen we verder. De kids zwemmen nog een beetje mee naast de boot. Best koud..

Rond een uur of 4 zijn we bij het eindpunt. We worden terug gereden naar Moab, Tess wordt gevraagd om over een jaar of 10 terug te komen als roeier en we besluiten om maar niet meer naar Arches te gaan (ooit nog eens terug??!!)
We vinden de supermarkt, hoe hebben we die ooit kunnen missen??
Thijs is blij dat ze hier allemaal Engels spreken en niet zoals in Frankrijk frans😂😂

We gaan lekker barbecuen op de camping en na het eten nog lekker een plonsje nemen in het zwembad. ❤Moab!!

1. Rebecca Kramer:
    6 mei 2018
    Deze ervaring ook weer in de pocket. Super gaaf
  2. Ans:
    Super👍
  3. Debby brokling:
    6 mei 2018
    Ook weer met veel plezier gelezen😄😄
  4. Nanda Van Loo:
    Heerlijke dag.
  5. Martine:
    6 mei 2018
    We kwamen vast te zitten op die steen en dat was wel weer een nieuwe beleving van ons ( niemand anders kwam natuurlijk vast te zitten
  6. Corinne:
    6 mei 2018
    Leuke ervaring weer, ik zou 't denk niet eens meer durfen. Werkelijk waar ik moet echt zeggen je verhalen zijn echt leuk om te lezen. Ik kijk er elke naar uit. Dikke kus vanuit sticky plakkie very hot Thailand. Xxxx
  7. Bianca van Niekerk:
    6 mei 2018
    geweldig wat jullie allemaal meemaken, en je verteld zo heerlijk martine , ik kijk er iedere dag naar uit wat jullie hebben meegemaakt, liefs xxxxx
  8. Sterre:
    6 mei 2018
    Nou geniet er maar lekker van en maak er een mooie ervaring van xx Sterre ❤️❤️❤️