Another world😀

8 mei 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Op tijd vertrekken om voor 11 uur de camper in te leveren. Gelukkig gaan we, door het passeren van de staatsgrens van Utah naar Nevada weer een uurtje extra krijgen en de reis verloopt voorspoedig! Merendeel Interstate dus dat rijdt lekker door.

We rijden langzaam richting woestijntemperaturen en de palmbomen schieten de grond uit.
Na ongeveer 2 uur rijden & 1x koffie passeren we een gebied met honderden hectare zonnenpannelen en we weten dat Vegas nabij is.
We rijden vanuit het noorden om de stad heen. Cruise America is snel gevonden. We nemen afscheid van ons campertje 😌
Met een aardige (Filippijnse) taxi chauffeuse rijden we naar Alamo, nabij de luchthaven,.8om onze Hyundai op te halen.
We krijgen een splinternieuwe, superchique SUV mee, na wat up/crosselling te hebben moeten doorstaan. Het autootje rijdt heerlijk en we zijn binnen de kortste keren bij ons hotel.
Het is te vroeg om in te checken dus we besluiten om, na een lunch (in het casino van ons hotel # de kids weten niet wat ze zien!!), naar een outlet store te gaan. Eindelijk leuke winkels & geen cowboy hoeden & rotsstenen!

Tassenvol later rijden we terug om in te checken. Het is zo heet ( bijna 40 graden) dus we gaan even plonsen. Daarna maken we ons mooi om uit eten te gaan. We lopen naar hotel Paris om te eten. Een geweldig hotel met de eifeltoren IN het hotel.
Na het eten wandelen we langs de strip. We zijn in een totaal andere wereld terecht gekomen. Het bruist hier, er is overal reclame, muziek en je ziet heel veel vreemde mensen.
Je kijkt je ogen uit.

Om 22.00 zijn we bij het Bellagio om te genieten.van het mooie fontein spel!
Bijzonder. Ik loop op slippertjes dus ik ben kapot, dit is nog zwaarder dan die trekking door Monumt valley.

We zijn moe en voldaan terug in het hotel!

1. Rebecca Kramer:
    9 mei 2018
    Idd een compleet andere wereld. Have fun maar weer
  2. Marianca Baumann:
    Hahaha eindelijk...shoppen😊
    Vast met piepende oren gaan slapen?
    Genietse nog ff.xxx
  3. Nelly Lomeijer:
    9 mei 2018
    Wel fijn weer in de "normale"drukke wereld .Ook heel bijzonder om dit mee te maken.Wens jullie nog heerlijke dagen toe.Liefs xxx
  4. Corinne:
    10 mei 2018
    Ohhhhhhhhh heerlijk, en idd wel bizar ineens zo een andere wereld. Kan me voorstellen dat er vreemde vogels lopen. Ook leuk om te zien dan weet je gelijk dat het allemaal wel meevalt in Nederland hahahaha. Ik was beetje laat met lezen, gisteren geoefend met t bandje en vanavond weer optreden in een ander dorpje. Haha. dikke kus voor jullie allemaal xxxxxxxxxxxxxx