Cowboys & Indianen

3 mei 2018 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Om te douchen op de camping in Page betalen we 8 starters. Hier geen water gebrek want voor die 2 dollar kunnen we 15 minuten douchen. Ik sta nooit zo lang onder de douche..
Zelfs samen met Tess is het lang wachten tot het water eindelijk stopt- tja we blijven Hollanders hè 😁😁

Op weg naar de vallei van de Cowboys & Indianen. Monument valley, om te gaan genieten van zons op- en ondergang. Onderweg bakken we een knakworstje.
In Amerika kun je een bocht omrijden en een totaal andere landschap tevoorschijn zien komen. Bij de valley ook zo!
We betreden het "indianen reservaat " maar ook hier ontdek ik geen winnetou..
Door evert zijn ze inmiddels omgedoopt tot " friturianen " 😯😯

Wij mogen met onze RV niet de valley drive driven.. en de vriendelijke friturianen vragen 80 dollar pp. voor een ritje in hun voertuig. We besluiten vanavond te eten in the View hotel en genieten onder genot van een biertje van het uitzicht waarbij we visioenen hebben van Charles Bronson die op geluid van de mond harmonica galopperend aan ons voorbij trekt.

De John Wayn burger en Clint Eastwood chicken zijn niet zo "Amazing" maar we zijn hier tenslotte voor de view!
Wekker 05.30 # check😉

3. Rebecca Kramer:
    Gave foto van Tess
  4. Nelly Lomeijer:
    5 mei 2018
    Hallo , ook net wakker , gelijk verhaal gelezen , was weer een leuk avontuur .😘😘😘😘
  5. Ria beinema:
    5 mei 2018
    Gelezen hoor leuk hoor en wat een mooie foto.s
  6. Debby brokling:
    5 mei 2018
    Met veel plezier weer gelezen😄😄