A votre Sante

1 augustus 2018 - Volonne, Frankrijk

We zijn aan op de camping! Plaats van bestemming voor de komende 2 weken❤
Volonne, camping sunelia hippocampe. Ik moest even slikken toen ik al die bezette bedjes met druk doende mensen.zag bij het zwembad... je komt hier toch voor je rust..
Maar het ontvangst van.omze vriendjes op het terras maakte alles weer goed!
Even een aankomst drankje.
Dat even werd bijna de hele dag.. We zouden gebeld worden als het hutje klaar zou zijn.
Dus we nemen.er nog maar 1tje.. Vanaf een uurtje of 2 wordt zuslief gebeld ze kan erin,.Wij wachten wel terwijl ook Eric & Mirjam aankomen , tuur & mArtijntje en als laatste Manon.
Inmiddels al aardig wat biertjes later worden we gebeld, ja hoor huisje klaar, maar het blijkt te warm om nu nog bedden op te maken...

Vlakbij onze hut stroomt de rivier, zeer uitnodigend water waar je niet in mag zwemmen.
Misschien even pootje baden.. Op het moment dat ik er 1 voet inzet, zak ik bijna tot aan mij knie weg in de modder.. mijn evenwicht is uiteraard niet al te best, maar gelukkig is daar mijn.redder in nood Rianne die me er weer uit weet te krijgen. We eten wat slappe patat en gaan op tijd naar bed..

De volgende dag is een dagje camping verkennen. We pakken uit, gaan boodschappen doen, naar het zwembad,.de meisjes suppen op de rivier (dat dan weer wel) en we geven ons op voor de mosselavond. De mosseltjes zijn heerlijk en de wijn.nog lekkerder. Onder luid applaus haalt Manon elke X 3 flesjes uit de winkel. En na zo'n gezellig avondje moet er natuurlijk gedanst worden. De disco is open, dus wij zullen die jongelui wel eens laten zien hoe dat moet😉 Rollend naar huis..

De volgende dag is een rustig dagje, iedereen is tam.. Het is te warm om iets te ondernemen dus we hangen wat rond bij hut & zwembad. In de avond organiseren we een jeu de boules toernooi! 4 teams van 4 gooien enthousiast.hun ballen
Zelfs onze vriend van vorig jaar is erbij🤣

1. Nelly Lomeijer:
    1 augustus 2018
    Gezellig om te lezen als je wakker wordt, super weer Martine . Tot de volgende vlog of blog ? Xxx😘
  2. Es:
    Klinkt weer gezellig 👍🏻 Fijne dag weer vandaag 😘