It's a wonderful world

1 mei 2018 - Lake Powell, Verenigde Staten

Vanochtend toen ik wakker werd was daar de twijfel.. die helikopter tour🚁 stond wel heel hoog op mijn bucketlist. Ik verzamel wat quarters💲 en loop met thijs naar de supermarkt om te bellen. het is bijna 8 uur🕗, misschien kan het nog. We stonden op de planning voor half 9, maar ze hebben nog plek om 9 uur. We moeten direct weg- dan redden we het nog!

We gaan het doen!!! in onze joggy's, met een banaantje🍌 en een koekje op arriveren we op tij. We worden gewogen (gelukkig is de mevrouw van de balie heel discreet) en we krijgen een veiligheidsfilmpje te zien. zwemvesten? 😮om en om ff voor 9 stappen we in de heli Met koptelefoon op kunnen we met elkaar communiceren, de spanning stijgt.

Het is geweldig.. de pilote vliegt ons naar de southrim, onder luid trom geroffel vliegen we de canyon in, Ik wordt er gewoon een beetje emotioneel van!😊😊
De gedachten gaan even naar mijn vader waardoor wij deze reis en deze ervaring kunnen mogen maken..
Prachtig, bijzonder, Wonderfull. Genieten met een grote G. Met als afsluiter het nummer van Louis Armstrong - It's a wonderfull World. Wij zijn het eens -It really is!!

Blij met deze ervaring rijden we terug naar de canyon, we brengen nog een bezoek aan de grand canyon village, we wandelen nog een stuk langs de southrim en nemen de shutle terug. Tijd om weer verder te gaan.

In iets meer dan 2 uur rijden 🚙 we richting Page. we staan met onze camping aan Lake powell. Een mooie camping met wiFi, tijd om onze contacten even bij te werken & vooral alvast wat routes uit te schrijven voor de komende dagen. We wandelen naar het meer om even pootje te baden. Het weer heeft deze dagen een dipje dus we eten ons diner in de camper.

Geen kampvuur vanavond maar een potje pesten in de camper is ook heel gezellig.
Het is nu 8.30 met bewolking en wat druppeltjes🌤, maar we hebben weer een leuke dag in het vooruitzicht. Een wandeling door de Antelope Canyon en een bezoek aan Horseshoe bend.
Tot morgen!!

1. Es:
    Klinkt weer geweldig allemaal 👍🏻😘😘😘
  2. Nelly Lomeijer:
    Ben er ontroerd van 😢
  3. Rebecca Kramer:
    2 mei 2018
    Zo leuk om te lezen. Mooi hoor
  4. Debby brokling:
    2 mei 2018
    Zo leuk om te lezen.....fijne dag morgen.ik kijk er naar uit om jullie blog morgen weer te lezen😄😄
  5. Mirjam:
    2 mei 2018
    Geniet er lekker van! Leuk om te lezen allemaal 😊!
  6. Corinne:
    2 mei 2018
    Mooi ♥️ wat een super ervaring zeg!
  7. Eva:
    2 mei 2018
    Prachtig Martine dat t toch nog gelukt is! Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal
  8. Martine:
    3 mei 2018
    Het is zo mooi je kan het niet omschrijven en morgen komt er ook een heel leuk verhaal
  9. Ans:
    3 mei 2018
    Mooi verhaal martine en mooie ervaringen moest een traantje wegpinken heel veel plezier nog allemaal en geniet